Thursday, February 12, 2009

Αγροτική (Ενοχλητική) Τράπεζα

Τις τελευταίες 10(!) μέρες δέχομαι καθημερινά τηλεφωνήματα απο την Αγροτική Τράπεζα για να παραλάβω τις προ εγκεκριμένες κάρτες που έχουν εκδώσει στο όνομά μου. Σε κάθε τηλεφώνημα τους ενημέρωνα ευγενικά οτι δεν με ενδιαφέρει συνεργασία με την Τράπεζα και άν θέλω θα το εξετάσω μόνος μου.

1. Ποιός τους είπε να εκδώσουν κάρτες στο όνομά μου ? Μήπως θα πρέπει να πάω να τις διακόψω τώρα γιατί αλλιώς θα με χρεώνουν πάγια των καρτών ?
2. Με ποιό δικαίωμα έχουν μοιράσει το τηλέφωνό μου και όποια άλλα στοιχεία μου στην κάθε εταιρία που κάνει αυτού του είδους της πωλήσεις ?
3. Γιατί καμία απο αυτές τις εταιρίες δεν έχει τηλέφωνο με αναγνώριση για να γίνει και ο σχετικός χαβαλές απο εμάς που μας έχουνε πρήξει ?

Εν τέλει έστειλα mail σε μία διεύθυνση που βρήκα στο site τους λέγοντας οτι άν συνεχιστεί αυτο θα κινηθώ νομικά συν οτι θα ενημερώσω με όλα τα δυνατά μέσα όσους μπορώ για την συγκεκριμένη τακτική τους.

Update 1
(12/2/2009) : Λοιπόν μετά απο την αποστολή του mail μου απάντησαν ζητώντας συγνώμη και μου ζήτησαν να τους γνωστοποιήσω τους τηλεφωνικούς αριθμούς μου ώστε να σταματήσει η ενόχληση (Δεν ξέρουν που με πήραν ?), τους έδωσα και αναμένω...

Update 2 (19/2/2009) : Απο τις 13/2 δεν είχα τηλέφωνο λόγω βλάβης ΟΤΕ, η βλάβη διορθώθηκε στις 19/2/2009 το πρωί, μαντέψτε ποιός ήταν ο πρώτος που με πήρε....σωστά !! η καλή μας Αγροτική που μάλλον τρόμαξε που δεν με έβρισκε τόσες μέρες. Η κλήση έγινε απο συνεργάτη φυσικά (Megaphone? με αριθμό 2112117300) ο οποίος σε πρώτη φάση δεν ήξερε τίποτα και μετά απο διάφορα mail απο μενα προς την αγροτική ξαφνικά βρήκε ένα mail απο την αγροτική για διαγραφή του ονόματός μου.

Πού καταλήγουμε είναι το θέμα. Απο ένα λογαριασμό που άνοιξα ,αναγκαστικά στην Αγροτική για να παίρνω τα επιδόματα για κάτι ελιές που έχω, πήραν τα στοιχεία μου τα μοίρασαν σε όλες τις θυγατρικές ή αδελφές εταιρίες και μετά τα έδωσαν και σε όλες αυτές τις αξιαγάπητες τηλεφωνικές εταιρίες. Αυτό απο μόνο του είναι ελεγχόμενο ως προς τη νομιμότητα του.
Θα πρέπει αυτές τις εταιρίες που καταφεύγουν σε τέτοιου είδους πωλήσεις να τις κατακρίνουμε αν όχι να τις μποϊκοτάρουμε.
Θα αναζητήσω τη νομική πλευρά του θέματος και θα επανέλθω.
Απο τους αναγνώστες αυτού του άρθρου ζητάω την δημοσιοποίηση του άρθρου για ενημέρωση όσων περισσοτέρων γίνεται.

No comments: